WOW0821240209BLCLJLLLML

FAQ

Algemeen

Wat is Hier een deal?

Hier een deal is een webwinkel die iedere keer één product aanbiedt met een extreme korting. Die kunnen oplopen tot wel 90% van de adviesprijs! Deze deals zijn 24 uur (dagdeal), 72 uur (3-dagen-deal) of een week (weekdeal) geldig – de eindtijd zal per deal aangegeven staan. De begintijd is in ieder geval altijd 00.00 en de eindtijd 23.59. Alle producten zijn maar een beperkte tijd verkrijgbaar - zorg er dus wel voor dat je er op tijd bij bent! Houd daarom de website elke dag in de gaten voor de beste aanbiedingen en like onze Facebook-pagina voor nieuws en updates.

Zijn jullie deals eigenlijk wel te vertrouwen?

Je zou door de lage prijzen en grote kortingen bijna denken van niet, maar dat is zeker niet het geval. Door een combinatie van slim inkopen, grote volumes en het genoegen nemen met relatief lage winstmarges kunnen wij producten voor een lage prijs verkopen.

Ik heb een klacht. Wat nu?

We raden je aan om klachten eerst bij ons te melden door te mailen naar contact@hiereendeal.nl of een bericht te sturen via ons contactformulier. Wil je nog sneller antwoord? Stuur ons dan een bericht via Facebook. Dit doe je via de rode button rechtsonder in de hoek van onze website, of gewoon door op ‘Bericht’ te klikken op onze Facebook-pagina. Vergeet bij je bericht niet je ordernummer te vermelden. Wij doen altijd ons best om alle klachten naar de volle tevredenheid op te lossen.

Hoe maak ik een account aan?

Wanneer je nog geen account hebt, kun je klikken op "Mijn account" (of het poppetje-icoon) bovenaan de website en vervolgens onder ’t inlogformulier te klikken op “Account aanmaken”.

Als je bij ons wilt bestellen moet je je gegevens invullen - hier kun je ervoor kiezen om een account aan te maken. Dit is niet verplicht.

Ben je je wachtwoord vergeten? Deze wijzig je door onder ’t inlogformulier op de “Mijn account” pagina te klikken op “Wachtwoord vergeten”. Vul je e-mailadres in en we zullen je een e-mail sturen om je wachtwoord te veranderen.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt op twee manieren contact met ons opnemen:

Email:
Je kunt een e-mail sturen naar contact@hiereendeal.nl of een bericht sturen via ons contactformulier. We zullen proberen altijd binnen 1/2 werkdagen te reageren. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden indien ’t een vraag over je bestelling betreft!
Facebook:
Aangezien een zeer groot deel van onze klanten bij ons terecht komen via Facebook, staat contact via Facebook bij ons hoog in ’t vaandel. We reageren ook doorgaans een stuk sneller op vragen via Facebook. Een bericht stuur je ons via de rode button rechtsonder in de hoek van onze website, of gewoon door op ‘Bericht’ te klikken op onze Facebook-pagina.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen bij ons is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘Bestel nu’ bij de deal op onze homepage. Je wordt automatisch doorgestuurd naar je winkelwagentje. Vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig via iDeal of een van onze andere betaalmogelijkheden.

Het is momenteel niet mogelijk om te bestellen via telefoon of e-mail.

Is het bestellen veilig?

Natuurlijk! Alle bestellingen op Hier een deal lopen via een beveiligde betaalomgeving, dankzij onze webshop provider Shopify.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Uiteraard. Neem dan contact op met ons. Dit kan zowel via Facebook (rode button in de rechter onderhoek van onze website) als via ons contact formulier. Wij zullen dit dan zo snel mogelijk oppakken. Het geld zullen wij dan uiteraard direct terugstorten.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt jouw bestelling op meerdere manieren betalen. Hieronder vindt je de drie betaalmethodes die we momenteel ondersteunen.

  1. iDeal
  2. Creditcard (Mastercard/VISA)
  3. PayPal 

Helaas is het niet mogelijk om op een andere manier te betalen.

Wat zijn de kosten voor een betaling?

Betalen is bij ons gratis. De kosten nemen wij voor onze rekening.

Is het betalen veilig?

Natuurlijk! Alle betalingen op Hier een deal lopen via een beveiligde betaalomgeving, ongeacht de betaalmethode.

Verzenden en bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

Uiteraard proberen wij de verzendkosten altijd zo laag mogelijk te houden. De verzendkosten vermelden wij altijd direct onder de prijs van elke deal – deze verschillen per product. Soms hoef je geen verzendkosten te betalen – ook dit zal dan bij ’t product staan aangegeven. In enkele gevallen zijn de verzendkosten hoger omdat het om een wat groter of breekbaar product gaat. Gemiddeld betaal je tussen de 0 en 5 euro aan verzendkosten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd verschilt per deal en staat altijd direct onder de prijs van de deal aangegeven. Het verschil tussen levertijd ligt onder andere aan de locatie van onze leverancier. Zodra we je bestelling hebben verstuurt, ontvang je in ieder geval een bevestiging via email. Vanaf ’t moment dat je een verzendbevestiging ontvangt, zal je je bestelling in meestal 1 en hooguit 2 werkdagen binnen hebben.

Kan ik mijn bestelling ook op mijn werk laten bezorgen?

Tijdens het betalen van je bestelling kun je aangeven op welk adres jij wilt dat wij het pakket of de envelop bezorgen. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.

Ik heb een bestelling gedaan maar ik heb ‘m niet ontvangen. Wat nu?

De verwachte levertijd staat altijd aangegeven direct onder de prijs van de deal. De levertijd verschilt per deal en kan uiteenlopen van 2 tot 15 werkdagen.

Zijn ’t aantal dagen van de verwachte levertijd om en heb je nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact op met ons.

Ik woon in het buitenland. Kan ik bij jullie bestellen?

Nee. Helaas bezorgen we momenteel alleen in Nederland.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Uiteraard kan dat. Producten kunnen worden terug gestuurd binnen 14 werkdagen na ontvangst. Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Wanneer je een bestelling retourneert betaal je zelf de retourkosten. Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag inclusief verzendkosten van ons terug.

Meld ’t ons graag even van tevoren als je een retourzending doet. Dit kan via een Facebook-bericht (rode button rechtsonder op onze website), via ons contactformulier of door te mailen naar contact@hiereendeal.nl.

Ik heb een defect of verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Allereerst natuurlijk onze excuses. Je kunt het beste direct een retouraanvraag door contact met ons op te nemen. Dit kan via een Facebook-bericht (rode button rechtsonder op onze website), via ons contactformulier of door te mailen naar contact@hiereendeal.nl.

Je aanvraag wordt binnen maximaal 24 uur in behandeling genomen en wordt naar de volle tevredenheid opgelost!

Hoe kan ik een bestelling retourneren en waar moet ik op letten?

Neem in ieder geval eerst contact met ons op voordat je een retourzending doet. Dit kan via een Facebook-bericht (rode button rechtsonder op onze website), via ons contactformulier of door te mailen naar contact@hiereendeal.nl. We zullen je vervolgens begeleiden bij ’t doen van de retourzending.

Let er bij ’t retourneren in ieder geval goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product is beschadigd doordat het niet goed verpakt is. Zorg dat het product in gehele originele verpakking retour gestuurd wordt.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Indien je geld van ons terugkrijgt, verwerken wij deze terugbetaling binnen 5 werkdagen. Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag inclusief verzendkosten van ons terug. Het is afhankelijk van de snelheid van je bank wanneer het geld op je rekening staat. We zullen je in ieder geval altijd op de hoogte houden van de terugbetaling.

Toegevoegd aan winkelwagen!